به گزارش ایرنا، حسین ذوالفقاری روز شنبه در دیدار با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دفتر امام جمعه این شهر، افزود: عملکرد علیرضا آشناگر در مسئولیت های گذشته بسیار ماندگار است و امیدواریم با درایت و توانمندی در مسئولیت جدید هم بدرخشد.
وی خاطرنشان کرد: آشناگر به دلیل خدمات موثر در کردستان از گزینه های مسئولیت استانداری آن استان بود، اما وزارت کشور در جمع بندی، او را به عنوان استاندار سمنان به هیات دولت معرفی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز در این نشست گفت: امیدوارم انتخاب استاندار سمنان منشا خیر و برکت باشد و برای رفع مشکلات اقتصادی در استان، مسئولان با یکدیگر همدل باشند.
آیت الله سید‌محمد شاهچراغی افزود: خدمات سید شهاب الدین چاوشی استاندار سابق سمنان مطلوب بود و ایشان یکی از مردمی ترین استانداران دوران گذشته سمنان بود.
امام جمعه سمنان تصریح کرد: از تلاش های سعید ناجی که در سفر رئیس جمهوری به استان سمنان به عنوان سرپرست استانداری همت زیادی داشتند قدردانی می‌کنم.
به گزارش ایرنا، نشست شورای اداری به همراه معرفی علیرضا آشناگر به عنوان استاندار سمنان در سالن مطهری سمنان در حال برگزاری است.
در این‌جلسه نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسوولان، مدیران و نخبگان استان سمنان حضور دارند.
به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز بیست و یکم آذر 97 از هیات دولت به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی رئیس جمهوری رای اعتماد گرفت و به عنوان استاندار سمنان منصوب شد، پیش از این سید شهاب الدین چاوشی به مدت 11 ماه استاندار سمنان بود که اواخر آبان ماه گذشته با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دولت از این سمت کنار رفت.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.