به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر افزود : باید نهادینه کردن نماز در مدارس از اولویت های آموزش وپرورش باشد.
حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور به چهل سالگی انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت: مردم ایران همراه مسئولان نظام باروحیه جهادی و انقلابی چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن خواهند گرفت.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم افزود: مردم ایران با حضور بی نظیر در برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه بزرگ 22بهمن مشت محکمی بر دشمنان خواهند زد.
صفایی پور به مشکلات معیشتی مردم هم اشاره کرد و گفت : کمی نظارت بر بازار و زمزمه چندنرخی شدن برخی کالاها براین مشکلات می افزاید.
خطیب جمعه میامی با اشاره به سفر وزیر ورزش وجوانان به شهرستان میامی تصریح کرد: امیدواریم برای تکمیل طرح های نیمه تمام و پیگیری مشکلات ورزشی جوانان شهرستان اقدام و تلاش جدی صورت پذیرد .
امام جمعه میامی بااشاره به وحدت حوزه ودانشگاه افزود: هماهنگی نهاد دانشگاه و حوزه درامرتحصیل و انجام امور پژوهشی اثرات مثبتی برای جامعه خواهدداشت .
7353/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.