به گزارش ایرنا، نصرت الله مشیری روز پنجشنبه در نشست شورای اداری پست استان سمنان در سالن جلسات این اداره کل، با اشاره به ضریب تعادل درآمد و هزینه، بیان کرد: در صورت توجه بیشتر به اقتصاد پست، شاهد تحولات شگرفی در این بخش خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: پیش بینی های درآمدی را با کار جهادی در ماه های پایانی سال باید محقق سازیم.
وی ادامه داد: این امر با مشارکت حداکثری کارکنان به منظور جذب درآمد در بازارها، مراکز تجاری و پایانه های حمل و نقل محقق خواهد شد و در واقع همه باید مانند یک گروه بازاریابی عمل کنند.
مدیرکل پست استان سمنان، وصول مطالبات را یکی از شاخص های بسیار مهم در ارزیابی عملکرد ادارات پست استان ها معرفی کرد و گفت: محقق نشدن درآمدها در استان سمنان را باید به حداقل برسانیم و همچنین فعالیت تمام واحدهای اجرایی و ستادی پست استان سمنان با در نظر گرفتن کاهش هزینه ها انجام شود.
مشیری با اشاره به اینکه: امروزه در سایر کشورها از محل جا به جایی مرسوله ها درآمدهای فراوانی نصیب پست می شود که این موضوع باید در ایران نیز مورد توجه قرار بگیرد، بیان کرد: مشتری مداری یک اصل مهم در ادارات پست کشور است و باید در جلب رضایت مشتریان نهایت سعی و تلاش کارکنان محقق شود.
مدیرکل پست استان سمنان تاکید کرد: مواردی که سبب ایجاد نارضایتی در مشتریان می شود باید شناسایی شود و در برای رفع آن اقدامات لازم را انجام دهیم.
268 واحد پستی در استان سمنان فعالیت دارند که 83 واحد در شهرها و 185 واحد نیز در مناطق روستایی مشغول به خدمت هستند.
9891م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.