به گزارش ایرنا، محمد قوسی روز پنجشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: میزان صدقه جمع آوری شده مردم استان سمنان در مدت هشت ماه سال 96 به میزان 28 میلیارد و 550 میلیون ریال و صدقه جمع آوری شده هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، هشت درصد رشد داشته است.
قوسی با بیان این که بیش از 90 هزار خانوار استان سمنان مشترک خانگی صندوق‌های صدقه کمیته امداد هستند، تصریح کرد: صدقه‌های جمع ‌آوری‌ شده در سرفصل‌ های تامین جهیزیه، هزینه ‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان هزینه می ‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: بر اساس میزان صدقه جمع‌ آوری‌شده در هشت‌ ماه ابتدایی امسال هر خانواده روزانه 480 هزار ریال صدقه پرداخت کرد.
قوسی با اشاره به این که پنج هزار و 300 صندوق بزرگ در معابر استان سمنان وجود دارد، اظهارداشت: یک هزار و 200 صندوق نیز در ساختمان های دستگاه های اجرایی استان مستقر است.
وی یادآور شد: از مجموع صدقه ‌های پرداختی یک هزار میلیارد و 240 میلیون ریال از طریق 35 مرکز نیکوکاری در استان سمنان جمع ‌آوری‌ شده است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان افزود: با مشارکت 30 میلیارد و 860 میلیون ریالی مردم در پرداخت صدقه، تعهد کمیته امداد استان سمنان در این امر محقق شد.
به گزارش ایرنا، مردم استان سمنان می ‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌ گیری سامانه آنی پرداخت #۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌ حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.