به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز چهارشنبه در حاشیه سفر رئیس جمهوری به شهرستان سرخه در قالب سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان، به خبرنگاران اظهارداشت: تامین اعتبار برای بیمه کامیون داران کشور در اصلاحیه بودجه سال 97 در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار داشت و تامین اعتبار شد.
وی بیان کرد: با پیشنهاد دولت و مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر تداوم بیمه رانندگان و کامیون داران، اعتباری بالغ بر 22 هزار میلیارد ریال برای این اصلاحیه در نظر گرفته شد.
محسنی بندپی با اشاره به این که یک میلیون راننده و کامیوندار در کشور مشغول به کار هستند، بیان کرد: با این اقدام، تداوم خدمات اجتماعی، درمانی و بازنشستگی برای رانندگان و کامیون داران فراهم می شود.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی این اصلاحیه را در جهت رفع نگرانی های این قشر برشمرد و یادآور شد: با این اقدام کامیون داران می توانند مانند گذشته از تمامی خدمات تامین اجتماعی بهره مند شوند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه در قالب سفر کاروان تدبیر و امید در استان سمنان حضور دارد و در این سفر 78 مصوبه با 14 هزار و 660 میلیارد ریال پیش بینی شده است، در این سفر 434 طرح به ارزش سه هزار و 190 میلیارد ریال در نقاط مختلف استان سمنان افتتاح شد.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.