به گزارش ایرنا ، سید حسن حسینی شاهرودی عصر سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود در سرسرای ولایت فرمانداری این شهر با حضور وزیر نیرو افزود : مردم شرق استان به ویژه شاهرود و میامی با استقبال کم نظیر خود از فرزند استان و رئیس دولت تدبیر و امید بار دیگر پیمان ناگسستنی خود را با نظام مقدس اسلامی تجدید کردند.
وی با اشاره به اینکه 2 فرمانداری شهرستان های شاهرود و میامی با کمبود امکانات انتقال مردم از روستاهای دور افتاده این شهرستان ها برای دیدار با دکتر روحانی روبرو بودند،ادامه داد : تعداد زیادی از مردم روستاهای منطقه با تماس تلفنی از ساعت های نخستین صبح امروز برای انتقال به شاهرود تقاضای اتوبوس می کردند.
نماینده مردم شاهرو و میامی د در مجلس شورای اسلامی گفت:بین المللی شدن فرودگاه شاهرود و تصویب مرز هوایی یک امتیاز برای توسعه شهرستان و استان محسوب می شود.
حسینی شاهرودی تاکید کرد:باوجود مرز هوایی ، پیش رفتن به سوی کشاورزی صادرات محور ، گردشگری و صنعت از این پس توسعه بیشتری را شاهد خواهد بود.
وی نوید رئیس جمهوری را باعث شادی دل مردم و توسعه استان دانست و ادامه داد:گلنگ زنی طرح توسعه نیروگاه شهید بسطامی و فاز سیکل ترکیبی آن با 1400میلیارد تومان درشاهرود تامین برق حوزه صنعت، خانگی و کشاورزی را به دنبال دارد.
حسینی شاهرودی اظهار امیدواری کرد: با ایجاد پست های برق لازم در مناطق دور افتاده در این شهرستان ها به ویژه پست برق 63کیلوولت برق طرود و افزایش 50برابری تولید پتاس طرود را شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه شهرستانهای شاهرود و میامی با 6 استان خراسان جنوبی ، رضوی، مرکزی ،گلستان، اصفهان و یزد راه ارتباطی دارد ، تاکید کرد: بیشترراه های این شهرستان ها 40 سال قبل آسفالت شده است.
این نماینده گفت: تفاهم نامه 80 طرح اقتصادی و سرمایه گذاری در شهرستان های شاهرود و میامی آماده و تنظیم شده است که امشب به امضا خواهد رسید.
وی تامین آب شرب و رفع بیکاری جوانان را خواسته مردم حوزه انتخابیه خود برشمرد و ادامه داد : در این سفر سه مجتمع آب رسانی روستایی دیده شده است که امیدواریم مشکل آب شرب در روستاهای اطراف خود را رفع نماید.
نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال ثبت شهر مجن شاهرود هستیم که میراثی همچون ماسوله است و باید فاضلاب آن را که در گذشته گلنگ زنی شده بود پس از تصفیه خانه فاضلاب شاهرود بررسی و تکمیل کرد.
رئیس دولت تدبیر و امید و هیات همراه با سفر به استان سمنان میهمان شهرمردم با صفا، دلهای با صفا در ورزشگاه تختی شاهرود بود.
7358/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.