به گزارش ایرنا، علیرضا ایزدپور روز دوشنبه در پیامی به مناسبت 12 آذرماه روز جهانی معلولان که یک نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته، آورده است: امیدوارم در سایه تحقق خرد جمعی و همکاری بین بخشی دستگاه های اجرایی استان، زمینه های لازم برای توانمندسازی افراد داری معلولیت و حصول اطمینان از فراگیرسازی و برابرسازی امکانات عمومی، رفاهی، فرهنگی، آموزشی و فرصت های شغلی برای جامعه معلولان استان فراهم شود.
وی در این پیام ادامه داد: 12 آذرماه روز جهانی معلولان روز به نمایش گذاردن امید، صبر، استقامت، پشتکار توأم با عشق زیاد باری تعالی در بندگان منتخب است.
این پیام آورده است: بندگانی که علی رغم یک سری از محدودیت ها اهل فکر وهمت و شعورند، با ایمان و اراده و پشتکار توانسته اند در اوج انسانیت و خوشبختی قرار گیرند.
ایزدپور در این پیام اشاره دارد: انسان هایی با عزمی مثال زدنی و وصف ناپذیر با توکل به عنایات حضرت حق سرافرازانه دوشادوش همه آحاد جامعه در عرصه‌های گوناگون اجتماع ایفای نقش می‌کنند.
مدیرکل بهزیستی استان سمنان در انتهای پیام آورده است: روز جهانی معلولان در حقیقت روز تکریم و تجلیل از کسانی است که مسئولان و متولیان این جامعه شایسته، موظف اند با جدیت مطالبات و نیازمندی های آنان را دنبال کنند تا با همت همگانی بستری مطمئن و آینده‌ای روشن برای این عزیزان فراهم آید.
7342م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.