سید کمال الدین میرجعفریان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: باند دوم محور ایوانکی- آبسرد قطعه سه، از مصوبه های سفر قبلی رئیس جمهوری با اعتبار 50 میلیارد ریال به طول 6 کیلومتر و پهنای 11 متر از جمله طرح های آماده افتتاح با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی است.
وی بیان کرد: اجرای باند جنوبی محور ایوانکی به گرمسار به صورت سه باند به طول 8.5 کیلومتر با اعتبار در نظر گرفته شده حدود یکصد میلیارد ریال از طرح هایی است که در گرمسار با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی می شود.
میرجعفریان اظهارداشت: تعریض محور ایوانکی- گرمسار به دلیل قرارگیری در مسیر زایران امام رضا(ع) نقش مهمی درکاهش تصادفات جاده ای دارد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به استان سمنان سفر خواهد کرد.
سخنرانی مردمی در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز و حضور در شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری است.
همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان ، جمعی از وزرای کابینه روحانی نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر خواهند کرد.
روحانی پیش از این در فروردین ماه 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.