علیمحمد مویدی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای ساخت و افتتاح این 2 طرح در حوزه ورزش و بهداشت و درمان بالغ بر 208 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی ادامه داد: درمانگاه تامین اجتماعی از جمله طرح های بزرگ آماده افتتاح در شهرستان سرخه است که همزمان با سفر رئیس جمهوری و محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان سرخه به بهری برداری می رسد.
وی اظهار داشت: درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان سرخه در سال 94 کلنگ زنی شد و برای ساخت، تکمیل و تجهیز این درمانگاه 180 میلیارد ریال هزینه شده است.
مویدی زاده تصریح کرد: راه اندازی این مرکز در افزایش سلامت اجتماعی در این منطقه از استان سمنان نقش مهمی دارد چرا که در سال های گذشته شهروندان سرخه به دلیل برخوردارنبودن از درمانگاه از خدمات سازمان تامین اجتماعی بی بهره بودند.
وی ابراز داشت: در گذشته شهروندان این شهرستان برای دریافت خدمات درمانی به شهرستان های همجوار مراجعه می کردند که این رفت و آمد مشکلات متعددی را برای مردم سرخه ایجاد می کرد.
فرماندار سرخه خاطر نشان کرد: زمین چمن دیگر طرح آماده بهره برداری در شهرستان سرخه است که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری می رسد که برای آماده سازی آن 28 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.
به گزارش ایرنا، سخنرانی مردمی در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز و حضور در شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری است.
همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان ، جمعی از وزرای کابینه روحانی نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر خواهند کرد.
روحانی پیش از این در فروردین ماه 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.