رستم سعداللهی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: صنعتگران سمنان همانند دیگر اقشار جامعه در سفر روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری کاروان تدبیر و امید استان به استقبال دکتر روحانی می روند.
وی خاطرنشان کرد: دستاوردهای دکتر روحانی برای افزایش اشتغال و توسعه اقتصادی در کشور بسیار ماندگار است و رئیس جمهوری شبانه روزی برای رفع مشکلات بخش صنعت و تولید ایران اسلامی در تلاش است.
رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان ادامه داد: صنعتگران استان سمنان به رفع مشکلات مختلف در بخش صنعت و تولید در سفر دکتر روحانی خوش بین هستند و با افزایش هم افزایی و همدلی می توان برای رفع مشکلات اقتصادی در کشور گام برداشت.
سعداللهی اضافه کرد: روزهای گذشته شاهد کاهش قیمت دلار و رفع بخشی از مشکلات زیرساختی در بخش تولید و صنعت بودیم که این مسایل نشان دهنده تلاش شبانه روزی دولت تدبیر و امید برای رفع گرفتاری های مردم است.
وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید به خوبی جنگ اقتصادی استکبار جهانی را مدیریت می کند و در سفر رئیس جمهوری به استان سمنان مشکلات متعدد صنعتگران در این دوره تحریمی سخت گزارش می شود.
رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان گفت: رفع مشکل نقدینگی بنگاه های اقتصادی و تسهیل در خرید مواد اولیه که در داخل کشور تولید می شود، از خواسته های مهم صنعتگران استان سمنان است که امیدواریم در سفر رئیس جمهوری با اتخاذ تدابیر راهبردی مشکلات تولیدکنندگان برطرف شود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به استان سمنان سفر خواهد کرد.
سخنرانی مردمی در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز و حضور در شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری است.
همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان ، جمعی از وزرای کابینه روحانی نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر خواهند کرد.
روحانی پیش از این در فروردین ماه 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.