قدرت الله ابک عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بیست و ششمین سفر استانی دکتر حسن روحانی در قالب کاروان تدبیر و امید به استان سمنان در فروردین سال 1395 انجام شد.
وی ادامه داد: این سفر با تعهد تکمیل 72 طرح اقتصادی و عمرانی با تصویب اعتبار 9 هزار و 624 میلیارد ریال به پایان رسید.
ابک افزود: براساس آمار در سال های 95 و 96 چهار هزار و 558 میلیارد ریال معادل 47 درصد و برای سال 97 هم بیش از یک هزار و 200 میلیارد ریال برای تکمیل طرح های اقتصادی و عمرانی مصوب سفر استانی دکتر روحانی به استان اعتبار تخصیص یافت.
سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اضافه کرد: طرح های اقتصادی و عمرانی مصوب این سفر اکنون حدود 74 درصد پیشرفت اجرا دارد و 14 طرح هم به بهره برداری کامل رسیده است.
براساس آمار، سمنان یکی از استان های شاخص از نظر پیشرفت فیزیکی طرح های مصوب عمرانی و اقتصادی سفر کاروان تدبیر و امید است و برای تکمیل 100 درصدی طرح های باقیمانده سه هزار میلیارد دیگر اعتبار نیاز است.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به استان سمنان سفر خواهد کرد.
سخنرانی مردمی در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز و حضور در شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری است.
همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان ، جمعی از وزرای کابینه روحانی نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر خواهند کرد.
روحانی پیش از این در فروردین ماه 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.
7342م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.