به گزارش ایرنا، حجت الله کرمانی روز چهارشنبه در نشست ستاد استانی شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب استان سمنان در شاهرود، تازه های نشر این استان نیز رونمایی می شود.
وی با تشریح اقدامات انجام شده برای برپایی شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان در شاهرود، گفت: بخش برنامه های جنبی این نمایشگاه بسیار مورد تاکید است و در قالب این برنامه ها باید مباحثی نظیر شعار سال و سبک زندگی اسلامی مطرح شود.
وی، با اشاره به تشکیل سه نشست شهرستانی ستاد برگزاری این نمایشگاه، گفت: برای هر چه بهتر برگزاری نمایشگاه کتاب استان سمنان در شاهرود سه کمیته روابط عمومی، پشتیبانی و خدمات تشکیل و فعال شده است.
مدیر اجرایی نمایشگاه استانی کتاب، بر انجام تبلیغات رادیویی و تلویزیونی قبل و بعد از آغاز به کار نمایشگاه کتاب و نیز فعالیت های تبلیغات میدانی تاکید کرد و گفت: این نمایشگاه از یازدهم آذر در سالن شهید اکبری شاهرود آغاز به کار می کند.
شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان از 11 تا 16آذرماه به میزبانی سالن شهید اکبری شاهرود با حضور 235 ناشر در 150 غرفه برگزار می شود.
7342م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.