به گزارش ایرنا، محمد کرم محمدی چهارشنبه در نشست امور بانوان در سرسرای ولایت فرمانداری ویژه شاهرود، با اعلام رسمی سفر ریاست جمهوری و هیات همراه به شهرستان شاهرود و دیدار با مردم در روز 13 آذر، ابراز داشت: از مجموع 10 طرح بزرگی که برای استان سمنان در نظر گرفته شده چهار مورد مربوط به شاهرود است.
وی درباره ساخت مجتمع فرهنگی نیز یادآور شد: این مجموعه در صورت جذب اعتبار و ساخت شامل بخش هایی چون سینما و سالن های مختلف است.
معاون استاندار سمنان به استقبال مردمی از رئیس جمهوری نیز اشاره و تصریح کرد: مردم با همه ی مشکلاتی که دارند باز به بهترین شکل و با بیشترین جمعیت و با اختیار خودشان از ایشان استقبال می کنند و ما فقط در این زمینه اطلاع رسان هستیم.
محمدی با بیان اینکه شرایط کنونی کشور بسیار حساس است، افزود: 13 آبان روزی بود که آمریکا می خواست تحریم های خود را علیه ایران اعمال کند اما با بصیرت مردم بیشترین جمعیت را با میانگین 2 و نیم برابر سال های قبل در راهپیمایی شاهد بودیم.
وی با تأکید بر اینکه مردم از این راه همبستگی خود را نشان دادند، اضافه کرد: بیشتر رسانه های خارجی از راهپیمایی 13 آبان این تحلیل را داشتند که ملت ایران با هر تحریمی که استکبار انجام دهد قوام و دوام بیشتری می یابند.
فرماندار شاهرود همچنین به نقش بانوان در جامعه نیز اشاره ای داشت و گفت: شرایط اقتصادی کنونی کشور رنج های معیشتی را بر مردم تحمیل کرده اما این هزینه ای است که برای استقلال خود پرداخت کرده ایم و باید تحمل کنیم.
محمدی با بیان اینکه تحمل شرایط کنونی نسبت به دوران جنگ راحت تر است، ادامه داد: امروز افتخار می کنیم که نیروهای مسلح ما توانستند برای کشور یک حاشیه امن بوجود آورند و هیچ قدرتی در دنیا نمی تواند با ما مقابله کند.
وی مقتصد بودن را یکی از اولویت های جامعه برشمرد و تصریح کرد: علاوه بر این امروز استکبار جهانی بحران هویتی را بر ما تحمیل می کند و به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و مسوولان و ایجاد فاصله بین طبقات مختلف جامعه است و باید گفت متأسفانه بخشی از آن را هم خودمان ترویج کرده و اعلام کرده ایم مسوولان با انقلاب همراه نیستند.
معاون استاندار سمنان با تأکید بر اینکه این کار به انسجام و دوام جامعه لطمه می زند، گفت: وقتی انسجام بهم ریخته شود نفوذ در در جامعه بیشتر شده و بدبینی را ترویج می دهد و این بدبینی ها منجر به از بین رفتن سرمایه های اجتماعی می شود.
محمدی اضافه کرد: ما بعنوان جامعه ای انقلابی و اسلامی باید این بحران هویت را رفع کنیم و بیشترین نقش در این راه متوجه بانوان است چرا که سکان دار خانواده ها بعنوان واحدهای اجتماعی هستند.
به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری 13 و 14 آذر به استان سمنان سفر می کنند. دیدار با مردم شاهرود و شرکت در اجلاس سراسری نماز از مهم ترین برنامه های این 2 روز ایشان است.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.