جابر قمی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به میزبانی شاهرود در دومین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور، ابراز داشت: این رقابت ها به صورت 501 دبل تمام به شکل دوره ای و حذفی برگزار شد.
وی با بیان اینکه در نهایت تیم سمنان با کسب 135 امتیاز بر سکوی نخست جای گرفت، افزود: تیم های تهران و خراسان رضوی نیز به ترتیب با کسب 115 و 90 امتیاز دوم و سوم شدند.
رئیس کمیته دارت کارگران کشور با اشاره به قهرمانی مریم یوسفی از استان سمنان در بخش انفرادی، اضافه کرد: فاطمه جعفری از تهران و الهام کتابدار از خراسان رضوی نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
قمی همچنین یادآور شد: برای دومین دوره پیاپی این رقابت ها به صورت متمرکز و به میزبانی شاهرود برگزار می شود در حالی که پیش از این به صورت پراکنده در کشور برگزار می شد.
وی با بیان اینکه نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می شوند، افزود: تیم ملی متشکل از بانوان و آقایان در حال آماده سازی خود برای شرکت در مسابقات جهانی سال آینده در اسپانیا است.
قمی با تأکید بر این که سیاست فدراسیون استعدادیابی برای مسابقات 2020 آتن است، اضافه کرد: علاوه بر این مسابقات آزاد جایزه بزرگ دارت بهمن ماه در شاهرود برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، دومین دوره مسابقات دارت قهرمانی بانوان کارگر کشور روز سه شنبه با شرکت 25 ورزشکار در قالب هفت تیم در شاهرود برگزار شد. تیم های تهران، کرمان، چهارمحال و بختیاری، خراسان های رضوی و جنوبی و 2 تیم از سمنان در این رقابت ها حضور یافتند. گفتنی است رقابت های آقایان روز پنجشنبه در خانه دارت شاهرود برگزار می شود.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.