حسن آل بویه روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تجهیز و راه اندازی پایگاه های آتش نشانی در شهرک های صنعتی استان سمنان نیازمند اعتبار است.
وی خاطرنشان کرد: در آستانه سفر دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری به سمنان، نامه نگاری هایی برای به تخصیص اعتبار برای رفع این مشکلات زیرساختی در شهرک های صنعتی استان انجام شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان اضافه کرد: در زمان حاضر در 6 شهرک صنعتی استان سمنان پایگاه های آتش نشانی فعال است که در شهرک های صنعتی سمنان، گرمسار و ایوانکی این تجهیزات این مجموعه به صورت کامل است.
آل بویه ادامه داد: مذاکره هایی برای راه اندازی پایگاه آتش نشانی شماره 2 در شهرک صنعتی بزرگ مرکز استان انجام شده است که با تخصیص اعتبار برای راه اندازی این طرح اقدام می شود.
وی تصریح کرد: در زمان حاضر در برخی از شهرک های صنعتی استان سمنان با وجود فعالیت واحدهای تولیدی پرخطر، تجهیزات پایگاه های آتش نشانی تکمیل نیست که باید برای رفع این چالش در آینده نزدیک اقدام کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: رفع مشکلات جزئی زیرساختی در نواحی و شهرک های صنعتی استان سمنان برای جذب سرمایه گذار در اولویت این شرکت است که با همکاری دیگر نهادهای مسئول و جذب اعتبار می توان گامی بلند برای توسعه اقتصادی روزافزون برداشت.
استان سمنان یک منطقه ویژه اقتصادی، هشت ناحیه و 10 شهرک صنعتی با یک هزار و 200 واحد تولیدی دارد که 29 هزار نفر در این واحدها اشتغال دارند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.