محسن خدابخش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ارسلان رحیمی ووشوکار سمنانی در وزن منفی 42 کیلوگرم بخش ساندا مدال نقره رقابت های المپیاد استعدادهای برتر ووشوی کشور رده نوجوانان را به گردن آویخت.
وی بیان کرد: محمدحسین میرخانی از مازندران مقام اول این رقابت ها را کسب کرد و یونس شهرکی از سیستان و بلوچستان و مهدی نامخواه از خراسان رضوی به صورت مشترک به جایگاه سوم دست یافتند.
خدابخش اظهارداشت: تیم استان سمنان متشکل از چهار ورزشکار با سرمربی گیری محمدرضا سعدی و مرتضی نوروزی در المپیاد استعدادهای برتر ووشوی کشور رده نوجوانان حضور داشت.
سرپرست هیات ووشوی استان سمنان، ادامه داد: این رقابت ها با حضور 176 ووشوکار در سالن یادگار امام شهر الوند به میزبانی قزوین برگزار شد.
وی با بیان این که ارسلان رحیمی جواز حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی را کسب کرد، ابراز داشت: در این پیکارها٬ ووشوکاران 2 بخش تالو و ساندای رده سنی نوجوانان به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر جواز حضور در مرحله نخست اردوهای آماده سازی تیم ایران را کسب کردند.
سرپرست هیات ووشو استان سمنان یادآور شد: تیم ووشوی رده های سنی کشور سال آینده رقابت های قهرمانی آسیا در برونئی را پیش رو دارد.
به گزارش ایرنا، المپیاد استعدادهای برتر ووشوی کشور رده نوجوانان عصر یکشنبه چهارم آذر ماه، با شناخت نفرات در ساندا و تالو و تیم های برتر به کار خود پایان داد.
در پایان رقابت ها، تیم زنجان با کسب چهار مدال طلا و 2 نقره بر سکوی قهرمانی ایستاد و گیلان با سه طلا نایب قهرمان شد و اصفهان با 2 طلا٬ 2 نقره و 2 برنز به مقام سوم رسید.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.