به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محمد حسینیان در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود: شبیخون فرهنگی، مشروعیت زدایی و غیرت زدایی از برنامه های مهم دشمن است، باید با حفظ بیداری به دشمن سیلی بزنیم.
وی ادامه داد: امروز به لطف خدا شجره طیبه بسیج به بازوی ولایت فقیه و جمهوری اسلامی تبدیل شده و قدرت و هویت مردم ایران است.
حجت الاسلام حسینیان گفت: بسیج با تلاش های جهادی خود در مناطق مختلف کشور شرایط خوبی برای محرومان ایجاد کرده و همچنان تکلیف محور،عقل گرا و حامی اسلام است.
خطیب جمعه دامغان با اشاره به ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و گرامیداشت هفته وحدت، گفت: مسلمانان باید تنگ نظری ها را کنار گذاشته و از اموری که موجب اختلاف افکنی بین مسلمانان می شود، جلوگیری کنند تا هدف دشمنان محقق نشود.
وی به تحریم های آمریکا اشاره و تصریح کرد: امروز شاهد تعلل و فرصت سوزی اروپا هستیم، باید مراقب باشیم و جلوی دخالت دشمنان و بیگانگان در امور داخلی کشور را بگیریم.
امام جمعه دامغان به سفر وزیر امور خارجه انگلیس به ایران اشاره کرد و گفت: انگلیسی ها باید بدانند مردم ایران تهدید پذیر نبوده و با قدرت و صلابت جلوی بیگانه ایستادگی می کنند.
9856/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.