به گزارش ایرنا، محمد کرم محمدی پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود، با بیان اینکه مردم شاهرود در مهمان نوازی سابقه درخشانی دارند ، تصریح کرد: اکنون که رییس جمهوری به این خطه سفر می کنند ضرورت دارند استقبال شایانی از ایشان بشود.
وی با بیان اینکه آقای روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران فرزند استان سمنان است و به مردم شاهرود هم عنایت خاصی دارند ، تأکید کرد: ما هم باید به خوبی دردهای جامعه را انتقال دهیم اما این کار باید به صورت کارشناسی انجام شود.
معاون استاندار سمنان تأکید کرد: استقبال پرشور مردم شرق استان سمنان از رییس جمهوری بازتاب جهانی زیادی در پی داشته و دشمنان نظام را نومیدتر از همیشه می کند.
محمدی همچنین از دستگاه های اجرایی خواست طرح های دارای قابلیت اجرای خود را تا هفته آینده جمع بندی کرده و به فرمانداری تحویل دهند.
وی با بیان اینکه اعتبارات استانی حتی درصورت تخصیص کامل هم جوابگوی همه طرح های شهرستان نیست، افزود: باید نیازهای شهرستان به درستی سنجیده شود تا بتوان از اعتبارات شناور ملی در سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به نفع منطقه بهره برد.
فرماندار شاهرود از مدیران دستگاه ها خواست پیش از تصویب بودجه سال آینده، وضع موجود طرح های عمرانی کنونی و آینده دستگاه مربوط به خود را با آمار دقیق تا 15 دی به فرمانداری تحویل دهند.
وی گفت: اگر مدیری طرحی برای تعریف کردن و برنامه ای برای آینده نداشته باشد به این معناست که توانایی مدیریت ندارد.
محمدی همچنین از مدیران خواست اگر قولی به مردم می دهند به آن عمل کنند.
فرماندار شاهرود تأکید کرد: هزینه مدیریت های بد برخی مسوولان را بزرگان این کشور پاسخ می دهند ، برخی فاصله ها بین مدیریت و مردم ناشی از عملکرد نادرست بخشی از مدیریت های کوچک کشور است.
وی همچنین به نقش دانشگاه ها در توسعه شهرستان اشاره کرد و گفت: روسای دانشگاه ها در روز دانشجو، دانشجویان خود را تکریم کنند. امور دانشگاه ها را به مدیران آن ها بسپارند و اگر دخالتی انجام می شود باید با حضور رییس دانشگاه باشد. معاون استاندار سمنان ادامه داد: بگذارید این حریم به دست کسانی که پختگی لازم را ندارند شکسته نشود.
در این نشست همچنین از سمیه رجبی بانوی کتابدار نمونه کشوری و جعفر آشوری دارنده رکورد جهانی دو 100 متر با طناب و ثبت شده در گینس تجلیل شد.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.