به گزارش ایرنا، فرشاد پیوس شامگاه سه شنبه در آیین اختتامیه المپیاد ورزشی کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سالن هلال شهر سمنان گفت: جمعیت هلال احمر با برگزاری مسابقات معتبر ورزشی می تواند در افزایش انگیزه داوطلبان این جمعیت به کار جمعی و انجام مستمر ورزش نقش آفرینی کند.
پیوس ادامه داد: جمعیت هلال احمر در ابعاد مختلف در جهان شاخص است و با حضور موثر و قدرتمند در رویدادهای بین المللی، این جمعیت می تواند تعامل ورزشی ایران با کشورهای جهان را ارتقاء بخشد.
وی گفت: مردم با تمام گرفتاری ها، ورزش را فراموش نکنند و با انجام فعالیت های مختلف ورزشی حتی 15 دقیقه در روز به افزایش نشاط اجتماعی در جامعه کمک می شود.
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: بیش از 15 سال است که به صورت افتخاری عضو جمعیت هلال احمر کشور هستم و در این جمعیت بیش از هر چیز دیگر روحیه جوانمردی و خدمت به مردم نمایان است.
به گزارش ایرنا، در این المپیاد منطقه ای ورزشی، یک هزار و 700 نفر از کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در 6 رشته ورزشی بایکدیگر به رقابت پرداختند و تیم های برتر به مسابقات کشوری راه یافتند.
در این آیین علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور، سعید ناجی سرپرست استانداری سمنان، احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان ارشد استان سمنان حضور داشتند.
پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و شرکت در جشن اختتامیه المپیاد ورزشی و حضور در نشست شورای معاونین و هیات مدیره جمعیت هلال احمر طی 2 روز به استان سمنان سفر کرده است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.