به گزارش ایرنا، احمد همتی شامگاه سه شنبه در آیین اختتامیه المپیاد ورزشی کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سالن هلال شهر سمنان افزود: هلال احمر به عنوان یک سازمان پویا و محرک در جامعه به خوبی در کشور نقش آفرینی می کند.
وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر در مواقع بحرانی خدمات بسیار ارزشمندی به مردم ارائه می دهد و بیشتر سفرهای کاری رئیس جمعیت هلال احمر کشور به مناطق محروم ایران اسلامی و یا کشورهایی مانند عراق، سوریه و نیجریه برای بررسی مسایل امدادرسانی به مردم سراسر جهان است.
همتی ادامه داد: ماه های گذشته به همراه جمعی از مسئولان استان سمنان برای بازسازی سالن هلال سمنان، رایزنی هایی با رئیس جمعیت هلال احمر انجام شد و امروز شاهد بهره برداری این طرح مهم فرهنگی استان سمنان هستیم.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سالن هلال شهرستان سمنان طرحی فرهنگی است که با برگزاری رویدادهای مختلف در افزایش نشاط اجتماعی در استان بسیار تاثیرگذار است.
همتی ادامه داد: راه اندازی سایت پرواز بالگرد در شهرستان سرخه امکان خدمات دهی مطلوب تر در زمان بحران را در منطقه فراهم می کند و با اقدامات از این دست شاهد کاهش دغدغه ها در زمان حساس و بحرانی خواهیم بود.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای حاکم بر هلال احمر با وجود تنش های کاری این حوزه، بسیار شاد است، مردم نیز همانند هشت سال دفاع مقدس، داوطلبانه برای کمک به هم نوعان خود تلاش می کنند.
به گزارش ایرنا، در این المپیاد منطقه ای ورزشی، یک هزار و 700 نفر از کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در 6 رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم های برتر به مسابقات کشوری راه یافتند.
در این آیین پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور، سعید ناجی سرپرست استانداری سمنان، فرشاد پیوس کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و دیگر مسئولان ارشد استان سمنان حضور داشتند.
رئیس جمعیت هلال احمر کشور به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و شرکت در جشن اختتامیه المپیاد ورزشی و حضور در نشست شورای معاونان و هیات مدیره جمعیت هلال احمر طی 2 روز به استان سمنان سفر کرده است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.