سرهنگ محمد خوشقدم روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، به برگزاری 120 عنوان برنامه در هفته بسیج در دامغان اشاره کرد و افزود: هفته بسیج سال 97 با شعار بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت و با بیش از 400 برنامه در سطح شهرستان برگزار می شود.
فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: همزمانی هفته وحدت و هفته بسیج عاملی برای برپایی جشن های تلفیقی در این ایام است که در هر پایگاه یک برنامه شاخص برگزار می شود.
خوشقدم افزود: برگزاری همایش بسیج مهندسین کشاورزی، همایش فرماندهان بسیج، مجمع بسیج اقشار، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، اجرای میدان تیر و فراخوانی بسیجیان در پنجم آذرماه از مهم ترین برنامه های این هفته است.
فرمانده سپاه دامغان، به برنامه شاخص بسیج حقوقدانان اشاره کرد و گفت: انجام مشاوره حقوقی رایگان در حاشیه نماز جمعه و 10 مسجد شهرستان در طول شب های هفته بسیج انجام می شود.
خوشقدم افزود: تجلیل از پیشکسوتان و چهره های ماندگار بسیجی و تجلیل از دختران حجاب برتر در مدارس از دیگر برنامه های هفته بسیج است.
وی، به اجرای کاروان خدمت در هفته بسیج اشاره کرد و افزود: به همت بسیج ادارات، سوم آذرماه، کاروان خدمت با حضور نماینده ادارات در مسجد مسکن مهر برگزار می شود که مردم می توانند مشکلات خود را مطرح و پاسخ مربوطه را دریافت کنند.
وی تصریح کرد: در طول این هفته 20 گروه جهادی بسیجی و پاسدار با هدف سازندگی در روستاها و مناطق محروم اعزام می شوند.
فرمانده سپاه دامغان، به گذشت 39 سال از تاسیس بسیج مستضعفین اشاره و تصریح کرد: تمام داشته های بسیج و سپاه در خدمت مردم بوده و خدمت گزاری به اقشار مختلف جامعه وظیفه این نهاد انقلابی است.
وی افزود: مهم ترین هدف ایجاد بسیج مستضعفین، ترویج فرهنگ بسیج در جامعه بود که به لطف الهی در سراسر منطقه گسترش یافته است.
فرمانده سپاه دامغان تصریح کرد: این شهرستان در تحقق ارتش 20 میلیونی همه تلاش خود را به کار گرفته است که در حال حاضر 30 هزار بسیجی سازمان یافته در قالب گردان، پایگاه و گروه های بسیج اقشار در این شهرستان وجود دارد.
29 آبان تا پنجم آذرماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.