رئیس هیات بدمینتون استان سمنان روز دوشنبه ضمن تایید این خبر در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا درباره علت برگزار نشدن این دوره از رقابت ها خاطر نشان کرد: تیم های کشورهای خارجی از این مسابقات استقبال نکردند.
مهدی موذن با اشاره به مهلت ثبت نام کشورها برای حضور در این مسابقات تا 29 مهرماه در سایت فدراسیون تاکید کرد: هنوز کشوری برای حضور در این مسابقه ها در سمنان ثبت نام نکرده است.
رئیس هیات بدمینتون استان سمنان حدود 50 روز پیش در گفت و گو با رسانه های این استان، از برگزاری مسابقات بین ‌المللی بدمینتون جوانان در روز یکم آذر امسال در سمنان خبر داده بود.
به گزارش ایرنا، رییس فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران نیز در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی رییس هیات بدمینتون استان سمنان در گفت‌ و گو با خبرنگاران در تاریخ هفدهم خرداد 97، از برنامه ریزی برای میزبانی سمنان از رقابت های بین‌ المللی بدمینتون رده جوانان برای دومین بار در اوایل آذر امسال خبر داده بود.
محمد پوریا با اشاره به اینکه سمنان برای دومین بار میزبان دومین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان می‌شود، گفت: مسابقات بین‌المللی جوانان در سال 96، به میزبانی سمنان با شایستگی و بسیار مطلوب برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: مسوولان آسیایی در اجلاس جهانی بانکوک در بهار امسال میزبانی سمنان را تمجید کردند از این رو برای بار دوم میزبانی این دوره از مسابقات به این استان واگذار شد.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.