محمد سلطانیه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نشست کتابخوان با موضوع های آزاد پیرو کتابخوانی در 9 کتابخانه عمومی دامغان برگزار می شود.
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان دامغان اضافه کرد: مردم و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می توانند در روزهای 21 و 24 آبان ماه، با مراجعه به کتابخانه های عمومی شهرستان از عضویت رایگان برخوردار شوند.
وی افزود: هدف از این اقدام، جذب مردم به سوی کتاب و کتابخوانی به عنوان یک اقدام فرهنگی مفید در جامعه است.
سلطانیه هم چنین از برگزاری مسابقه پیامکی خبر داد و گفت: در این هفته، مراجعه کنندگان به کتابخانه های عمومی می توانند به پنج سوال نصب شده در تابلوی اعلانات به صورت پیامکی پاسخ دهند که در پایان به نفرات برتر به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.
وی افزود: دیدار کتابداران با امام جمعه و فرماندار دامغان، بازدید روسای اداره های شهرستان از کتابخانه ها،بازدید دانش آموزان در مقاطع مختلف از کتابخانه های عمومی،برگزاری برنامه های فرهنگی، مسابقات کتابخوانی، نقاشی در سطح کتابخانه ها و رونمایی از کتاب از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در دامغان است.
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان دامغان تصریح کرد: در جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی در سال 97 با رشد 2 برابری نسبت به سال گذشته، تعداد سه هزار و 800 نفر از مردم این شهرستان شرکت کردند که 35 نفر رتبه استانی و 2 نفر رتبه کشوری کسب کردند.
شهرستان دامغان دارای پنج هزار و 200 عضو در 9 کتابخانه عمومی است و در مجموع 210 هزار جلد کتاب در کتابخانه های این شهر موجود است.
در حال حاضر 70 باب کتابخانه در استان سمنان فعالیت دارد.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.