رحیم موسی عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیست و نهمین دوره جشنواره تئاتر و دومین جشنواره نمایشنامه نویسی استان سمنان از 18 تا 20 آبان 97 در شهر سمنان برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: هیات های انتخاب آثار این جشنواره پس از بازبینی 20 اثر نمایشی در استان سمنان، هفت نمایش را برای شرکت در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان سمنان انتخاب کردند.
وی تصریح کرد: بازبینی آثار متقاضیان شرکت در جشنواره تئاتر به صورت زنده و با تمام امکانات اجرایی از چهارم تا دهم آبان 97 در شهرستان‌های این استان انجام شده است.
مسئول انجمن نمایش استان سمنان گفت: جشنواره استانی تئاتر از جمعه 18 آبان به مدت سه روز در سمنان آغاز می شود و اختتامیه بیست‌ و نهمین جشنواره تئاتر و دومین جشنواره نمایشنامه ‌نویسی استان همزمان در 20 آبان برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، 20 اثر در بخش جشنواره تئاتر و 10 اثر در بخش جشنواره نمایشنامه‌نویسی از شهرستان‌های استان سمنان متقاضی حضور هستند که در این میان شهرستان سمنان با 10 نمایش و هفت نمایشنامه‌ بیشترین متقاضی را داشت.
به گزارش ایرنا، «هزارشلاق» به کارگردانی محمدعلی دانشگر، «شب‌بخیر جناب کنت» به کارگردانی جواد رفیعیان، «نام همه مصلوبان عیسی است» به کارگردانی بهار ذوالفقاری هرسه از شهرستان سمنان، «چیزی شبیه زندگی» به کارگردانی حسن سرچاهی از شهرستان شاهرود، «شب‌های آوینیون» به کارگردانی حسین نصیری از شهرستان گرمسار، «عاشقانه‌های دو بازمانده از یک جنایت جنگی» به کارگردانی حسین سلطانعلیان از شهرستان مهدیشهر، و «تکرار پاییز» به کارگردانی روح‌الله صفا از شهرستان سرخه به منظور شرکت در رقابت در این دوره انتخاب شدند.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.