سرهنگ تقی کبیری شامگاه سه شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: ترافیک در دیگر محورهای این استان هم چون در گردنه آهوان واقع در محور سمنان - دامغان و نیز محور گرمسار - آرادان نیمه سنگین است.
وی اظهار داشت: رانندگان با اطلاع از وضعیت جوی مسیر حرکت را انتخاب و در حین حرکت با توجه به لغزندگی احتمالی جاده ها، فاصله طولی را رعایت کنند.
کبیری تاکید کرد: با توجه به پیش بینی بارش برف و باران، مسافران برای تامین سوخت و وسایل گرمایشی خودرو تدابیر لازم را داشته باشند.
رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به این که رانندگان برای رفع خستگی در موکب های مستقر در مسیر اسکان یابند، بیان کرد: رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی، بستن کمربند، پرهیز از رانندگی هنگام خواب آلودگی و در نظر گرفتن زمان استراحت به موقع در رانندگی های طولانی مدت، مهمترین تاکید پلیس برای ایمنی سفر هموطنان عبوری از این استان است.
ناتوانی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه به علت خستگی و خواب آلودگی ناشی از رانندگی طولانی مدت عمده ترین دلیل واژگونی خودرو و به عنوان پرتعدادترین سانحه رانندگی در محورهای استان سمنان است.
پنجشنبه هفته جاری مصادف با شهادت امام رضا (ع) است و به همین دلیل محور تهران - مشهد در محدوده استان سمنان به علت تردد پرتعداد خودروها پرحجم بوده است.
7408/9891
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.