محسن خدابخش عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پیکارها که از شنبه دوازدهم آبان به میزبانی اردبیل آغاز شده بود، چهارشنبه چهاردهم با شناخت نفرات و تیم های برتر پایان یافت.
وی ادامه داد: 32 استان در این رقابت ها در هفت وزن در بخش ساندا برای انتخابی تیم ملی ووشوی ایران به رقابت پرداختند.
خدابخش بیان کرد: تیم استان سمنان با مربیگری محمدرضا سعدی و با ترکیب ابوالفضل اسدی، سجاد نقی پور، محمد سیفی، علی عادلی، سجاد عباسی، آرشام طلوعی و کاپیتان مرتضی نوروزی، در این رقابت ها شرکت کرد.
سرپرست هیات ووشوی استان سمنان تصریح کرد: مرتضی نوروزی ابتدا از سد حریفی از بوشهر گذشت و سپس در دور دوم با ووشو کاری از اردبیل به رقابت پرداخت، بازی سوم ووشوکار سمنانی با حریف کرمانشاهی بود و بازی نهایی این بازیکن خوش آتیه استان با حریفی از لرستان بود.
وی با اشاره به این که مرتضی نوروزی در وزن 90 کیلوگرم در بخش ساندا در این رقابت ها شرکت کرد، اظهارداشت: این ووشوکار سمنانی با پشت سرگذاشتن حریفان توانست گردن آویز طلای این رقابت ها را از آن خود کند.
وی افزود: علی امیدزاده از لرستان مدال نقره و یزدان میرزایی و فرشاد نظرنیا از ایلام و کرمانشاه مقام سوم را کسب کردند.
سرپرست هیات ووشوی استان سمنان یادآور شد: نفرات اول تا سوم مشترک 10 وزن ساندا جواز حضور در مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی ووشوی بزرگسالان ایران را کسب کردند.
به گزارش ایرنا، تیم تهران درمجموع 2 بخش تالو و ساندا و با کسب سه طلا، 2 نقره و 2 برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم های چهارمحال و بختیاری و فارس نیز هرکدام با کسب سه مدال طلا و یک نقره به صورت مشترک دوم شدند.
رقابت های ووشو قهرمانی و انتخابی تیم ملی مردان کشور در رده سنی بزرگسالان در 2 بخش ساندا و تالو از روز شنبه دوازدهم تا روز چهارشنبه چهاردهم آبان به مدت سه روز در ورزشگاه 6 هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار شد.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.