به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این آیین با حضور اندیشمندان و فرهیختگان کشورهای اسلامی، خانواده معظم ایثارگران، فرزندان شیخ زکزاکی، مبارزین یمن و بحرین و خانواده شهید حججی برگزار می شود.
فرمانده سپاه ناحیه دامغان اضافه کرد: این بزرگداشت با حضور شخصیت های کشوری و لشگری با سخنرانی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و پیام حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی تولیت آستان قدس رضوی برگزار می شود.
وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه 50 عکاس برگزیده کشور، ارائه بسته های فرهنگی توسط آستان قدس رضوی و ایجاد ایستگاه فرهنگی نوجوانان توسط کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان از برنامه های جانبی این آئین است.
خوشقدم به سخنرانی عبدالله دقاق جانشین شیخ عیسی قاسم از بحرین اشاره کرد و گفت: تحلیل شرایط فعلی یمن توسط دبیرکل جنبش عدلیه یمن،بیان خاطرات فرزندان شیخ زکزاکی و هم چنین بهره برداری از بزرگترین سینمای سیار کشور بنام شهید خردسال محمد طاها اقدامی با حضور خانواده شهید، از دیگر برنامه های مراسم بزرگداشت مجاهدان در غربت است.
وی به برگزاری نشست مطبوعاتی جمعی از میهمانان خارجی شرکت کننده در آیین اشاره کرد و گفت: به منظور استفاده بهتر از حضور میهمانان بین المللی، پاسخ سوالات اصحاب رسانه، ضبط خاطرات و تحلیل شرایط و وقائع کشورها نشست مطبوعاتی برگزار می شود.
فرمانده سپاه ناحیه دامغان تصریح کرد: مراسم بزرگداشت مجاهدان در غربت، 16 آبان ماه هم زمان با شب شهادت امام رضا (ع) در سالن همایش های دانشگاه دامغان برگزار می شود.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.