به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات ناشنوایان استان سمنان روز شنبه با حضور مهران تیشه گران دبیر فدراسیون ناشنوایان کشور و محسن جهانشیر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد.
در این انتخابات که سمیه میراج و علیرضا سلمانیان دو نامزد ریاست هیات بودند، سمیه میراج با کسب 10 رای از مجموع 11 رای ماخوذه رئیس هیات ناشنوایان این استان شد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در این نشست به جایگاه رشته ورزشی ناشنوایان در این استان اشاره کرد و گفت: علیرغم تلاش های صورت گرفته، جایگاه این رشته ورزشی در خور این استان نیست و با اعتماد به ظرفیت رو به رشد برای این رشته می توان موفقیت های بیشتری را رقم زد.
محسن جهانشیر بیان کرد: با به کار گیری برنامه ریزی مدون برای این رشته و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها می توان برای ارتقای جایگاه ورزش ناشنوایان قدم‌ برداشت‌.
وی اظهار داشت: همکاری و هم افزایی مسئولان ورزش با هیات ناشنوایان منجر به توسعه این رشته ورزشی در استان می شود.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به ضرورت انعکاس فعالیت های هیات ناشنوایان به مردم اشاره و خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی از فعالیت های ناشنوایان اقدامی اثرگذار در راستای کیفیت بخشی برنامه های این هیات ورزشی است.
رئیس جدید هیات ورزشی ناشنوایان استان سمنان نیز گفت: استعدادیابی، نیازسنجی و تشکیل بانک اطلاعاتی کم شنوایان از مهم ترین برنامه های این هیات است.
میراج افزود: ارتقای توانمندی، تقویت فعالیت ورزشی موجود از جمله همگانی و باشگاهی، تشکیل تیم ورزشی جدید و جذب مربیان ماهر از دیگر برنامه‌ های این هیات ورزشی است.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.