رئیس هیات تکواندوی استان سمنان در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، کار این قهرمان جهان را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و افزود: این قهرمان با اهدای نشان خود به دیگر جوانان نشان دادکه راه شهدا هنوز ادامه دارد.
احمد اخلاقی اضافه کرد: این ورزشکار ثابت کرد که جوانان این مرز و بوم قدر شهدا را می دانند حتی اگر بر بلندترین سکوهای قهرمانی دنیا ایستاده باشند.
مادر محمدعلی خسروی، قهرمان تکواندو نیز این کار فرزند خود را بسیار غرورآفرین دانست و گفت: شهدا از جان شیرین خود مایه گذاشتند تا اکنون ما بتوانیم با آرامش خاطر در این کشور زندگی کنیم.
وی همچنین از مسوولان خواست نگرش خود را نسبت به رشته های مدال آور همچون تکواندو عوض کرده و از فعالان این عرصه حمایت بیشتری کنند.
به گزارش ایرنا محمد علی خسروی، تکواندوکار اهل استان تهران که مهرماه در المپیک جوانان 2018 آرژانتین، در وزن 73+ کیلوگرم موفق به دریافت عنوان قهرمانی شده بود، پنجشنبه به شاهرود سفر کرده و با تقدیم نشان خود به شهید حسین غنمیت پور، به مقام این شهید ادای احترام کرد.
شهید حسین غنمیت پور در سال 41 در تهران دیده به جهان گشود. وی در سن 18 سالگی به همراه خانواده به شاهرود مهاجرت کرد. این شهید ورزشکار دان چهار تکواندو را پشت سر گذاشته و مدتی نیز رئیس هیات تکواندوی شهرستان شاهرود بود.
سردار شهید غنیمت پور در عملیات های کربلای چهار، کربلای پنج و والفجر هشت حضور داشته و فرمانده گردان کربلا بود. وی در سال 65 در منطقه شلمچه به شهادت رسید.
حدود 28 تن از شهیدان استان سمنان در رشته ورزشی تکواندو فعالیت می کردند.
مردم شهیدپرور شاهرود در جریان نهضت انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و دفاع از حرم بیش از یکهزارو100 شهید تقدیم کرده اند.
7358/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.