به گزارش ایرنا ، محمد کرم محمدی پنجشنبه در نشست بروز رسانی اطلاعات و آمار شهرستان شاهرود که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، با تأکید بر لزوم داشتن تصویری روشن از وضعیت شاهرود در تمامی زمینه ها، تصریح کرد: این مهم فقط با داشتن اطلاعات کافی و دقیق و آمار به روز امکان پذیر است.
وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی پویا باید آگاه باشند که بر مبنای چه زمینه ای تدبیر کرده و تصمیم گیری کنند، ابراز داشت: تصمیم گیری در حوزه های گوناگون اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و توسعه متوازن و همه جانبه و همچنین بهبود شاخص های سلامت جسمی، روانی و اجتماعی جامعه، نیازمند فائق آمدن بر مشکل کمبود اطلاعات است.
معاون استاندار سمنان تأکید کرد: بر مبنای اطلاعات کافی، متقن و بروز مدیران دستگاه ها، فرمانداری شهرستان قادر خواهد بود با تعهدی که نسبت به شهرستان و مردم شاهرود دارد، به اصلاح ساختارها پرداخته و در جهت پیشرفت و توسعه گام بردارد.
محمدی در این نشست، علاوه بر ملزم کردن مدیران به ارائه اطلاعات در بازه زمانی بسیار کوتاه، انسجام دستگاه های اجرایی شهرستان حول محور هدف مشترک خدمت به مردم و توسعه شهرستان را خواستار شد.
شهرستان شاهرود با 240 هزار تن جمعیت در شرق سمنان قرار دارد.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.