علی اصغر مجد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با توجه به شروع فصل زمستان و سرمای هوا، روستاهای شمالی دامغان نیازمند گاز هستند.
فرماندار دامغان اضافه کرد: روستای بادله کوه یکی از روستاهای سردسیری شمال دامغان است که هم اکنون نفت و زغال تنها سوخت این منطقه سردسیری است، با توجه به سختی رفت و آمد وسایل نقلیه در فصل سرما به دلیل بارش برف سنگین، مردم این منطقه در برخی اوقات با کمبود نفت نیز روبرو هستند.
فرماندار دامغان گفت: با توجه به شرایط موجود، در حال حاضر انتقال گاز به این روستا و دیگر روستاهای سردسیر شمالی از نیازهای اساسی است.
مجد تصریح کرد: گاز رسانی به مناطق سرکویر و چند روستای شمال دامغان نیز در صورت تامین اعتبار در سال آینده آغاز می‌شود.
وی افزود: گاز رسانی به روستای طزره، مهماندوست و شرکت البرزشرقی با صرف اعتبار 65 میلیارد ریال، از 2 ماه قبل آغاز شده و تا کنون بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
به گفته مجد، با توجه به کوهستانی بودن این منطقه، قرار است 45 کیلومتر لوله گذاری انجام شود.
فرماندار دامغان تصریح کرد: تا پایان اسفند 97، مردم مناطق طزره، مهماندوست، کوهپایه و شرکت البرز شرقی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد و با گاز رسانی به این مناطق 90 درصد روستا‌های دامغان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
در سال 96 مشکلات آبرسانی تعداد 21 روستای شرق و جنوب دامغان با اعتبار 80 میلیارد ریال برطرف شده است و 16 روستا از نعمت گاز برخوردار شدند.
شهرستان دامغان دارای 420 میلیارد ریال طرح نیمه تمام در حوزه های مختلف است.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.