غلامرضا کاتب روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بیشتر فشارهای اقتصادی تحریم ها بر دوش مردم عادی است و دولت باید در این شرایط سخت از آحاد مردم حمایت کند.
وی خاطر نشان کرد: اقتصاد کشور در ماه های اخیر با نوسان های قیمت ارز دچار مشکلاتی شد و دولت باید با حمایت های همه جانبه از فعالان اقتصادی با این تنش ها مقابله کند.
کاتب تصریح کرد: دولت برای عبور از بحران اقتصادی به نقد های دلسوزانه توجه کند و بیان نقدهای غیرمنصفانه و نا به جا به دولت به صلاح نظام نیست.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید در این شرایط حساس به اقشار محروم جامعه توجه شود و باید با همدلی و اتحاد، تمامی نهادهای مسئول، از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی در این مقطع حساس جلوگیری کرد.
وی تصریح کرد: اکنون واحدهای صنعتی و بنگاه های اقتصادی با مشکل رکود در بازار، نبود نقدینگی، بازار فروش در بخش صادرات و ارسال کالا و نوسان های قیمت ارز مواجه هستند که باید دولت برای رفع این مشکل اقدام کند.
کاتب تصریح کرد: اکنون در فصل برنامه ریزی برای بودجه سال 98 قرار داریم و دولت در این مقطع باید با بسته های حمایتی از بنگاه های اقتصادی حمایت کند.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در سال های گذشته با ارائه تسهیلات رونق تولید برنامه ریزی دقیق و منسجم برای بازگرداندن واحدهای صنعتی و تولیدی به چرخه تولید انجام داد و در این مقطع حساس هم باید این روند ادامه یابد.
در استان سمنان 2 هزار و 10 واحد صنعتی دارای پرونده بهره برداری است و به همت دولت تدبیر و امید بهره وری در بخش صنعت و معدن این استان تا 34 درصد افزایش یافت.
سهم اشتغال سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از 57 درصد و در کشاورزی بیش از 17 درصد است.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.