حیدر آسیابی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اجرای دقیق برنامه اقتصادی مقاومتی برای کاهش آمار بیکاری و افزایش اشتغال در کشور بر آحاد مردم و مسئولان واجب است.
وی خاطر نشان کرد: در شرایطی که کشور در جنگ اقتصادی استکبار جهانی علیه ملت ایران به سر می برد نباید اجازه داد با تفکر جزیره ای و اعمال دیدگاه های شخصی حقی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان تضییع شود.
آسیابی ادامه داد: قوه قضائیه با تمام قوا برای حمایت از واحدهای صنعتی به منظور رونق کسب و کار در کشور تلاش می کند و نقض و اجرا نشدن قوانین برنامه اقتصاد مقاومتی جرم است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان اضافه کرد: بعضی از نهادهای اجرایی برای رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی قوانین جامع موانع تولید را تفسیر و یا تبصره به آن اضافه می کنند که این امر باعث می شود که اصل اجرا قانون به حاشیه برود.
وی تصریح کرد: اجرای دقیق برنامه اقتصاد مقاومتی باید به عنوان الگوی کاربردی در بین آحاد جامعه و مسئولان نهادینه شود و در این شرایط سخت اقتصادی راهی جز حمایت از کالای داخلی وجود ندارد.
آسیابی تصریح کرد: بعضی از مسئولان با اجرا قانون به صورت سلیقه ای و تاخیر در رسیدگی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی، آب درآسیاب دشمنان می ریزنند که این اقدام ها به هیچ عنوان به صلاح کشور نیست.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان گفت: برای افزایش اشتغال و توسعه کسب و کار باید اتحاد و همدلی در بین مسئولان و مردم نهادینه شود و با اجرای دقیق منویات رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی، تحریم های استکبار جهانی خنثی می شود.
در استان 702 هزار نفری سمنان 2 هزار و 10 واحد صنعتی فعال است.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.