حمیدرضا موری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: درخشش این بانوی دوچرخه سوار در مسابقات لیگ کشور و انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری که در تاریخ ٢٥ و ٢٦ مهر ٩٧ در پیست آزادی تهران برگزار شد، جواز حضور او در اردوی تیم ملی را به همراه داشت.
رئیس هیات دوچرخه سواری دامغان اضافه کرد: فاطمه کوچک پور در این مسابقات، پس از شکست حریفان خود در مرحله یک هشتم و راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی با اختلاف ٣٣ صدم ثانیه از راهیابی به سکو باز ماند.
وی تصریح کرد: این بانوی ورزشکار پس از قهرمانان و رکورد داران ایران و آسیا، جایگاه چهارم کشوری را کسب کرد.
موری اظهار داشت: در رده بندی پایانی مسابقات انتخابی تیم ملی، فاطمه کوچک پور از بین ٢٦ شرکت کننده این مسابقات، جایگاه پنجم را کسب کرد.
وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به زمان های ثبت شده از کوچک پور در مرحله لیگ بانوان و نزدیکی به زمان ملی پوشان، با صلاحدید سرمربی تیم ملی سرعت ایران، این بانو در اردوی تیم ملی در کمپ تیم های ملی حاضر می شود.
وی اضافه کرد: فاطمه کوچک پور جهت تست رشته 500 متر سرعت و 200 متر اسپرینت پیست به مرحله اول اردوی تیم ملی دعوت شده است که با درخشش خود می تواند برای مسابقات قهرمانی آسیا اندونزی 2019 در جمع ملی پوشان حاضر شود.
فاطمه کوچک پور، هم اکنون نایب رئیس هیات دوچرخه سواری دامغان است که از قهرمانان دوچرخه سواری استان سمنان و دارای عنوان های کشوری است.
این بانوی دوچرخه سوار در تیرماه سال جاری موفق به دریافت کارت مربیگری درجه ٣ از فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران شده است.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.