به گزارش ایرنا، حشمت الله عسگری روز چهارشنبه در نشست ستاد جذب و سرمایه گذاری استان سمنان در سالن کوثر استانداری افزود: بسیاری از استعلام ها برای برای واگذاری اراضی ملی به سرمایه گذاران و بخش خصوصی سخت گیرانه است و در کوتاه مدت به بی میلی فعالان اقتصادی برای راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در استان منجر می شود.
وی خاطرنشان کرد: پاسخگویی برای واگذاری اراضی باید در کمترین زمان ممکن انجام شود و در بعضی مواقع سرمایه گذار بیش از 2 سال برای دریافت زمین معطل می شود.
عسگری ادامه داد: بسیاری از سرمایه گذاران برای دریافت مجوز سرگردان هستند که این امر در میان مدت به اعتبار استان در جذب سرمایه گذار آسیب می زند.
عسگری تصریح کرد: در مسیر ارایه مجوز باید استعلام هایی که ضرورت ندارد در کمترین زمان ممکن شناسایی و حذف شود و این امر در کوتاه مدت می تواند به رفع موانع سرمایه گذاری در استان منجر شود.
معاون استانداری سمنان گفت: کاغذبازی های اداری یکی از عوامل مهم و اساسی در بی رغبتی فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری است که باید همکاری های اجرایی این چالش مهم در استان برطرف شود.
استان سمنان 2 هزار و 10 پروانه بهره برداری در بخش صنعت و معدن دارد و سهم اشتغال استان سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از 57 درصد است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.