عباس پورهاشمی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان استان سمنان گفت: مجمع خیران سلامت برای اجرایی شدن و تکمیل این چهار هزار طرح در حوزه سلامت در حدود 60 هزار میلیارد ریال هزینه کرده است.
وی ادامه داد: مجمع خیران سلامت در زمینه تامین زیر ساخت ها مانند بیمارستان، خانه بهداشت در شهرها و روستا ، خرید تجهیزاتی نظیر دستگاه های دیالیز و احداث واحد اورژانس و خرید تجهیزات ارائه خدمت می کند.
وی با اشاره به اینکه خرید وسایل و تجهیزات از سوی مجمع خیران سلامت بر اساس نیازسنجی و متناسب با نیاز هر منطقه از کشور تامین می شود، تصریح کرد: با معرفی و تایید دانشگاه علوم ‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی، مجمع خیران سلامت به اجرای طرح های مورد نیاز مردم در حوزه بهداشت و درمان اقدام می کنند.
به گفته وی ، افراد نیکوکار و خیر با کمک فرمانداران و استانداران در مدت 10 ساله 14 میلیون متر مربع زمین به منظور احداث طرح های عمرانی در حوزه سلامت اهدا کردند.
وی یادآور شد: برای ورود خیران به حوزه سلامت محدودیتی وجود ندارد و نیکوکاران می توانند در زمینه زیرساخت، تامین تجهیزات و انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی مشارکت داشته باشند و یاریگر بخش دولتی در حوزه بهداشت و درمان باشند.
این عضو مجمع خیران سلامت کشور گفت: براساس هدف گذاری های انجام شده خیران تا پایان امسال 10 هزار میلیارد ریال به مجمع خیران کمک کنند.
به گزارش ایرنا، مجمع خیران در کشور در حدود 270 شعبه دارد و بیش از هفت هزار خیر در حوزه بهداشت و درمان یاریگر دولت هستند.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.