حسینعلی شهریاری شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی نیمه تمام استان سمنان در گفت و گو با ایرنا افزود: مجمع خیران سلامت در این سال ها به منظور کمک به دولت در زمینه احداث و تامین نیازهای بهداشتی و درمانی کشور کمک قابل توجه و چشمگیری داشته است.
وی با اشاره به این که در مجمع خیران سلامت بیش از 90 هزار نیکوکار عضو هستند، اظهار داشت: دو هزار سمن در حوزه های مختلف سلامت در قالب خیران سلامت کشور خدمت رسانی می کنند.
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمبود منابع مالی بر رونق بازار اقتصادی و اجرای طرح های عمرانی اثر گذار شده است.
وی خاطر نشان کرد: مشکلات اقتصادی در میزان کمک خیران اثر گذار بوده و با حل شدن این مشکلات کمک خیران بیشتر خواهد شد.
دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور یادآور شد: میزان کمک مجمع خیران سلامت در سال جاری بعد از جمع بندی و پایان زمان تفاهم نامه ها اعلام می شود.
به گفته شهریاری امسال براساس تفاهم نامه های امضا شده بین مجمع خیران سلامت با مجامع خیران کل کشور مقرر شده 10 هزار میلیارد ریال خیران به حوزه سلامت کمک کنند.
وی اضافه کرد: تلاش می شود با کمک خیران سلامت طرح های عمرانی نیمه تمام در حوزه سلامت در استان سمنان در مدت 2 سال آینده تکمیل شود.
شهریاری در مورد مشکلات ثبت نام دانشجویان رشته پزشکی پذیرفته شده در دانشگاه آزاد اسلامی در کنکور 97 گفت: رایزنی هایی بین کمیسیون آموزش، بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت برای حل این مشکل در حال انجام است.
وی یادآور شد: مشکلات پیش آمده به دلیل خطای انسانی بوده و موجب دل نگرانی خانواده ها شده است.
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به زودی گشایش های خوبی برای حل مشکل پذیرفته شدگان رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی صورت خواهد گرفت.
به گزارش ایرنا، رییس و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و ابراهیم گلمکانی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش، در سفر دو روزه به استان سمنان از طرح های ناتمام درحوزه بهداشت و درمان این استان بازدید کردند.
7342/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.