میثم قدس پور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: بخش ویژه عکس «ورزشکاران عاشورایی» در یازدهمین سوگواره ملی «مهر محرم» با همکاری وزارت ورزش و جوانان و با مشارکت ورزشکاران امسال برگزار می شود.
وی با اشاره به اضافه شدن این بخش همزمان با 26 مهر روز تربیت بدنی و ورزش به یازدهمین سوگواره ملی «مهر محرم»، خاطرنشان کرد: در این دوره سوگواره به پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و با حمایت معاونت فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان، بخش ویژه عکس با عنوان «ورزشکاران عاشورایی» در نظر گرفته شد.
قدس پور بیان کرد: کلیه عکاسان، ورزشکاران و علاقه مندان می توانند با مراجعه به تارنمای www.MehreMoharram.ir با مطالعه شرایط فراخوان و میزان جوایز، نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود تا سی ام آبان 97 اقدام کنند.
وی تاکید کرد: موضوعات بخش ویژه عکس را شامل حضور ورزشکاران در دسته های عزاداری، برگزاری هیات های مذهبی در اماکن ورزشی، کسب عنوان ملی و بین المللی با توسل به سیدالشهدا (ع)، فضاسازی محرم در محیط های ورزشی، تاسی ورزشکاران به ائمه معصومین (ع) و حضور ورزشکاران در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی است.
دبیر سوگواره ملی مهر محرم گفت: با برگزاری مراسم اختتامیه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر، از برگزیدگان یازدهمین سوگواره ملی و چهارمین مسابقه بین المللی رسانه های دیجیتال مهر محرم در بخش های مختلف تجلیل خواهد شد.
این سوگواره به صورت ملی و بین المللی با مشارکت دستگاه های مختلف از جمله مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسه فرهنگ موج فرهنگ سمنان، برگزار می شود.
6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.