رییس اداره ورزش و جوانان شاهرود در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره از مسابقات 13 تیم از12 استان کشور شرکت کرده اند.
مجید محمدی استان های شرکت کننده در این مسابقه را بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد، هرمزگان 2تیم ، خراسان شمالی و جنوبی ، یزد، مرکزی ، سیستان و بلوچستان ، قم چهارمحال و بختیاری ،گلستان و سمنان اعلام کرد.
وی از قول مساعد فدراسیون کشتی برای برگزاری اردوی تیم ملی نوجوانان و نونهالان در شاهرود هم خبرداد و گفت: یک دوره کارگاه آموزشی هم برای مربیان کشتی در سمنان برگزار می شود.
سید حمیدرضا موسوی سرپرست هیات کشتی شاهرود هم گفت: این دوره از مسابقات برای نخستین بار در شاهرود برگزار می شود که از سطح بسیار بالایی نیز برخوردار است.
وی از برگزاری یک دوره مسابقه کشتی بین المللی در شاهرود خبرداد و گفت: برگزاری چنین مسابقه هایی در شهرستان ها موجب افزایش علاقمندی خانواده ها به کشتی می شود.
موسوی تصریح کرد : شهرستان شاهرود از توانمندی زیادی در رشته کشتی برخوردار است ، و این مسابقه ها موجب افزایش تمایل جوانان به این رشته ورزشی می شود.
این مسابقات به مدت سه روز ادامه دارد.
شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی هر سال میزبان برگزاری تعدادی از مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده سازی تیم های ملی در رشته های گوناگون می شود.
دراستان سمنان 28 هزار ورزشکار ساماندهی شده وجود دارد که نیمی از آن ها مربوط به شاهرود است .
1023/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.