به گزارش ایرنا، مسعود سلامی با کسب 10 رای از مجموع 16 رای ماخوذه در مجمع انتخاباتی به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات بسکتبال استان سمنان انتخاب شد.
کنار گذاشتن دقیقه نودی حمید گرامیان رئیس قبلی هیات بسکتبال استان سمنان و یکی از نامزدهای انتخاباتی، از حاشیه های این مجمع بود که گفته می شود این مساله دو ساعت پیش از آغاز مجمع رخ داده است.
شنیده ها حاکی از احراز عدم صلاحیت حمید گرامیان برای حضور در انتخابات دارد.
گفته می شود رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال نیز به گرامیان اعلام کرده که از موضوع نامه عدم احراز صلاحیت او که از وزارت ورزش و جوانان ارسال شده در راه آمدن به سمنان باخبر شده است.
از دیگر حاشیه های این مجمع به هنگام رای دادن اعضای آن، 6 رای ممتنع (سفید) بوده است.
در این زمینه نیز، برخی آن را نشانه اعتراض به موضوع پیش آمده (عدم احراز صلاحیت گرامیان) قلمداد کردند.
رئیس فدراسیون بسکتبال با ابراز نارضایتی در این زمینه در مجمع انتخاباتی گفت: چرا در استان سمنان، وضعیت به این صورت است و 6 رای سفید باید وجود داشته باشد.
وی افزود: همکاری ها و هم افزایی ها در هیات بسکتبال باید افزایش یابد.
در آیین نامه اداره ورزش و جوانان، هر هیات انتخابی باید هیات رئیسه نیز باید داشته باشد. در هر مجمع که برگزار می شود، کاندیدایی که به اداره کل می آید باید سه هیات نفر را به عنوان هیات رئیسه معرفی کند تا اعضای مجمع به این موضوع رای دهند.
در این جلسه رییس فدراسیون بسکتبال به سلامی عنوان کرد سه نفر را معرفی کنید که گویا سلامی کسی را معرفی نکرده بود.
رییس فدراسیون بسکتبال با اعتراض گفت: من رییس مجمع هستم و بازرسی هر چه به شما گفت، بگویید رییس فدراسیون گفته و به عنوان رییس مجمع من را ببرند و در این جلسه به سلامی تفویض اختیار داده شده تا سه نفر را به عنوان هیات رئیسه خود انتخاب کند در صورتی که سلامی کاندیدایی را امروز معرفی نکرده بود.
به گزارش ایرنا، مسعود سلامی و مرتضی دربان 2 نامزد باقیمانده در ریاست هیات بودند.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.