به گزارش ایرنا، سید حسین حسینی آذرنوشان شامگاه چهارشنبه در چهارمین هم اندیشی منطقه ای امور اداری سازمان تامین اجتماعی به میزبانی مدیریت درمان سمنان افزود: جذب 10 هزار نیرو در سازمان تامین اجتماعی از طریق برگزاری آزمون استخدامی با تعامل و همکاری سازمان سنجش صورت گرفته است.
وی با بیان این که تعامل با سازمان سنجش بسیاری از مشکلات در زمینه جذب را کاهش داده است تصریح کرد: همکاری و کمک گرفتن از سازمان سنجش به منظور جذب نیرو در سازمان تامین اجتماعی یکی از اقدام های اساسی و راهبردی در این سازمان محسوب می شود.
حسینی آذرنوشان اظهار داشت: مهمترین رکن در پیشبرد هدف های یک سازمان، نیروی انسانی است و بالا بردن سطح علمی و تخصصی کارمندان نقش مهمی در پویایی سازمان تامین اجتماعی دارد.
وی خاطر نشان کرد: افزایش دانش و آگاهی علمی کارمندان اصلی مهم تلقی شده و تحقق این راهبرد در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار دارد.
مدیر کل امور اداری سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: توجه به آموزش های دوره ای، نیرو پروری و خوداتکایی برای هر مجموعه اداری لازم و ضروری بوده و تحقق این راهبرد باید مدنظر مدیران سازمان تامین اجتماعی باشد.
سید مجتبی اکرم مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان نیز در این نشست گفت: ارتقای تعامل های استانی و منطقه ای راهکار حل بسیاری از مشکلات و رفع موانع است و برگزاری چنین نشست هایی به صورت مداوم بسیار اثر گذار و ضروریست.
به گزارش ایرنا، در چهارمین نشست یکروزه هم اندیشی منطقه ای اموراداری سازمان تامین اجتماعی ، مدیران و کارشناسان ارشد امور اداری واحدهای بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان حضور داشتند و درباره چالش ها ، مشکلات و نیازمندی های واحدهای اداری این سازمان بحث و تبادل نظر کردند.
7342/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.