به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال استان سمنان عصر چهارشنبه با حضور رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال و محسن جهانشیر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد.
در این انتخابات که مسعود سلامی و مرتضی دربان 2 نامزد ریاست هیات بودند، مسعود سلامی با کسب 10 رای از مجموع 16 رای ماخوذه رئیس هیات بسکتبال این استان شد.
سرپرست ورزش و جوانان استان سمنان در این نشست، به جایگاه ورزش بسکتبال در این استان اشاره کرد و گفت: با توجه به زیرساخت های مطلوب ورزش بسکتبال در استان، با اتخاذ تدابیر و برنامه ریزی اصولی از تمام ظرفیت ها برای ارتقای جایگاه این ورزش استفاده شود.
محسن جهانشیر با اشاره به ظرفیت پیشکسوتان ورزش بسکتبال در استان سمنان، اظهار داشت: شکوفایی و تعالی جایگاه بسکتبال این استان نیازمند اصلاح و بازنگری در استفاده از ظرفیت های موجود به ویژه پیشکسوتان است.
سرپرست ورزش و جوانان استان سمنان، با تاکید بر ضرورت هم افزایی برای افزایش دستیابی موفقیت ورزشی در آینده، ادامه داد: همکاری و هم افزایی مسوولان ورزش و هیات بسکتبال منجر به توسعه بیش از پیش ورزش و کسب موفقیت های بیشتر در این رشته ورزشی می شود.
به گزارش ایرنا، استان سمنان 37 هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.
7408/9891
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.