به گزارش ایرنا، سرلشکر محمد علی جعفری روز چهارشنبه در حاشیه معارفه فرمانده جدید سپاه استان سمنان به خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان توسط نیروی نفوذی، مرزبانان میرجاوه را بیهوش کرده و ربودند.
وی بیان داشت: دشمن بارها تلاش کرد با درگیری، برجک و پاسگاه صفر مرزی (در میرجاوه) را اشغال کند اما با ناکامی در این زمینه مواجه می شد.
وی بیان کرد: با توجه به ناکامی دشمن در این زمینه، آن ها این بار با وارد کردن یک نیروی نفوذی توانستند عمل خود را انجام هند.
سرلشگر جعفری ادامه داد: دشمن که مطمئن بود تا زمانی که رزمندگان و مدافعان این مرز و بوم هوشیار و زنده باشند نمی تواند به هدف خود برسد، با بیهوش کردن این افراد توانست، آن ها را برباید.
فرمانده کل سپاه ایجاد نا امنی در ایران را هدف مهم دشمنان کشور برشمرد و افزود: دشمنان و در راس آن ها آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود برنامه ریزی و سرمایه گذاری برای پیشبرد اهداف شوم دارند ولی ما با اطلاع از این برنامه های دشمنان، با آمادگی و تسلط اکثر این برنامه ریزی ها را خنثی می کنیم.
به گزارش ایرنا، شامگاه دوشنبه 23 مهرماه تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک های ضد انقلاب ربوده شدند.
آیین تودیع سردار حسن حسن زاده و معارفه سرهنگ حمید دامغانی به عنوان فرمانده سپاه آل قائم محمد(عج) استان سمنان با حضور سرلشگر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.