به گزارش ایرنا، محبوبه صابر روز سه شنبه در نشست مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان در دادگستری کل سمنان، افزود: دفاتر در روند توسعه خدمات الکترونیک قضایی در کشور موجب کاهش اطاله دادرسی، شفاف سازی و افزایش قدرت پاسخگویی به صورت برخط به طرفین پرونده ها در دستگاه قضایی می شود.
وی به فراخوان برای تاسیس سومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در مرکز استان سمنان خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از راه‌اندازی دو دفتر خدمات الکترونیک در مرکز استان سمنان و ارائه خدمات توسط این دفاتر، مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در نظر دارد به منظور تکمیل ظرفیت و پاسخگویی مناسب به مراجعان با راه‌اندازی سومین دفتر خدمات قضایی نسبت به توسعه این طرح در مرکز استان اقدام کند.
صابر با اشاره به نقش موثر این دفتر در افزایش رضایت شهروندان، تاکید کرد: متقاضیان تاسیس دفاتر در شهرهای مرکز استان همزمان با مراکز استان های کشور، می توانند با مراجعه به تارنمای www.adliran.ir ضمن اطلاع یابی از شرایط عمومی و اختصاصی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی بیان کرد: مهلت ثبت نام متقاضیان بر اساس اعلام مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، تا دهم آبان 97 است و ثبت نام و انجام امور مربوط به تاسیس این دفاتر در مراکز استان ها به صورت متمرکز در تهران و تنها از طریق سامانه اینترنتی صورت می گیرد.
معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل سمنان افزود: این فراخوان همزمان با گرامیداشت هفته خدمات الکترونیک قضایی از 21 تا 26 مهر برنامه ریزی شده است.
6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.