زهرا برناکی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: به عنوان نمونه در رشته دو و میدانی، ایجاد پیست مناسب و فراهم شدن زیرساخت های این رشته ورزشی سبب شکوفا شدن استعداد و ایجاد انگیزه در جوانان شهرستانی می شود.
دارنده مدال برنز مسابقات پاراآسیایی 2018 اضافه کرد: با توجه به حضور بیش از 40 کشور در مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا اندونزی، سطح برگزاری مسابقات بالا بود که با تمام تلاش، موفق به کسب مقام سوم شدم.
برناکی اضافه کرد: در ابتدای مسابقه و با توجه به تمرینات سه سال اخیر، با انگیزه کسب مدال طلا پا به میدان گذاشتم ولی موفق به کسب مدال برنز شدم.
وی اضافه کرد: از سال 91 فعالیت حرفه ای خود را در ورزش دو و میدانی آغاز کردم که در طول این سال ها، مقام اول پرتاب نیزه، مقام اول دوی 100 متر، 2 مدال طلای مسابقات پرش طول و مقام دوم تیراندازی را کسب کردم.
دارنده مدال پاراآسیایی اهل استان سمنان گفت: شرکت در مسابقات پاراالمپیک توکیو 2020 و مسابقات جهانی امارات از برنامه های پیش رو است.
به گزارش ایرنا، زهرا برناکی ملی پوش اهل دامغان و تنها بانوی استان سمنان حاضر در بازی‌ های پارا آسیایی 2018، در رشته پرش طول کلاس T/45/46/47 با ثبت پرش چهار متر و 51 سانتی متر، مدال برنز برای کاروان ورزشی ایران به دست آورد.
در این رده مسابقات که با حضور هفت ورزشکار از کشورهای ایران، اندونزی، ازبکستان و سریلانکا برگزار شد، زهرا برناکی پس از ورزشکاران کشور ازبکستان و سریلانکا مقام سوم را کسب کرد.
زهرا برناکی در طول تمرینات پرشی به طول پنج متر و پنج سانتی متر را نیز زده بود.
سومین دوره بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا اندونزی، روزهای 14 تا 21 مهر با حضور 2 هزار 880 ورزشکار از 41 کشور در 18 رشته ورزشی برگزار شد.
ایران با 209 ورزشکار در 13 رشته ورزشی در این مسابقات حضور یافت که در پایان با کسب 51 طلا، 42 نقره و 43 برنز موفق به مقام سومی این مسابقات شد.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.