به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عباس امینی دوشنبه در بازدید از دبیرستان حضرت زینب(س)شاهرود افزود: ما نباید توقع داشته باشیم که همیشه مردم برای بیان مشکلاتشان نزد ما بیایند، باید برنامه هایی برای ارتباط با مردم در نظر گرفته شود که حضور در مدارس از آن جمله اند.
وی ادامه داد: ارتباط نهاد امامت جمعه با مراکز تعلیم و تربیت برای بررسی بخشی از مشکلات دانش آموزان و مربیان است که از سال گذشته هر هفته یکبار در مدارس مختلف برگزار می شود.
حجت الاسلام امینی با حضور در مدرسه حضرت زینب(س) ضمن بر پایی نمازجماعت به دانش آموزان گفت: در سخت ترین شرایط هر فرد باید وظیفه اش را انجام دهد ، دانش آموزان که آینده ساز این مملکت هستند باید در این امر کوشا باشند.
وی با بیان این که فرهنگیان کار جهادی انجام می دهند،افزود: معلمان باید ضمن آموزش دانش آموزان به پرورش رفتار و کردار توجه ویژه ای داشته باشند.
امام جمعه شاهرود همچنین در نشستی با حضورمدیر، معاونان و معلمان این مدرسه مشکلات آموزشی ، پرورشی و شخصی دانش آموزان را بررسی کردند .
31 هزار دانش آموز شاهرود در50 پیش دبستانی، 176 مدرسه دولتی و 32 مدرسه غیردولتی تحصیل می کنند، 12 مدرسه به صورت 2 نوبته فعال است.
1023/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.