به گزارش ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی روز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در تجمع بزرگ اقتدار عاشورایی بسیجیان در مصلی بزرگ سمنان افزود: دشمنان با راه اندازی جنگ اقتصادی قصد جدایی مردم از نظام جمهوری اسلامی را دارند و این نظام مقدس با افتخار تنها کشور در جهان است که از هیچ کشور زورگویی پیروی نمی کند.
وی خاطر نشان کرد: آمریکای ملعون باید بداند که ملت ایران با پیروی از رهبر معظم انقلاب در برابر تمامی کینه توزی ها ایستادگی می کند و تا زمانی که تفکر بسیجی در کشور زنده است، مقاومت در برابر زورگویان ادامه دارد.
چاوشی اضافه کرد: اکنون آمریکا مانند مار زخم خورده به دور خود می پیچد و به برکت پایداری و اتحاد دولت و ملت، اکنون آمریکای جنایتکار در جهان منزوی و تنها است.
استاندار سمنان تصریح کرد: پیروزی دیپلماسی و جبهه مقاومت کشور در جهان مشهود است و پیروزی حقوقی ایران در دیوان بین المللی لاهه، آمریکا را در نظام بین المللی بیش از هر زمان دیگر به انزوا کشانده است.
چاوشی ادامه داد: ملت ایران با پیروی از مکتب امام حسین(ع) از تحریم های آمریکا هراسی ندارد و باید این نکته مهم را درک کرد که روزی این ملت را ایالات متحده نمی دهد.
استاندار سمنان گفت: امروز ملت ایران، نظامیان و سپاهیان در برابر زورگویی های آمریکا ایستاده اند و با تولید موشک های راهبردی از مرزهای پر افتخار این کشور به خوبی محافظت می شود.
به گزارش ایرنا، میثاق نامه تجمع کنندگان اقتدارعاشورایی بسیجیان در پایان این آیین قرائت شد.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.