غلامرضا کاتب روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: گره مشکلات اقتصادی و اجتماعی در کشور به دست مردم و مسوولان باز می شود و نباید توقع بی جا برای افزایش اشتغال در جامعه از کشورهای دیگر داشت.
وی خاطر نشان کرد: آحاد مردم، بازاریان و اصناف که در بخش های مختلف اقتصادی فعال هستند باید شرایط کنونی جامعه را درک کرده و نباید گرانی بر دوش مردم سنگینی کند.
کاتب اضافه کرد: کینه توزی دشمنان نظام برای نا امید کردن مردم از آرمان های انقلاب اسلامی تمامی ندارد و در 40 سال گذشته استکبار جهانی درصدد رخنه در کشور است.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: احتکار کالاهای مورد نیاز جامعه خیانت به مردم است و باید اصناف و بازاریان با وجدان کاری و منصفانه اجناس را در اختیار مشتری قرار دهند.
کاتب ادامه داد: در شرایطی که استکبار جهانی درصدد ایجاد تفرقه و فشار اقتصادی علیه ملت ایران است نباید بعضی ها برای سود بیشتر تعادل در بازار اقتصادی کشور را برهم بزنند و این اقدام به افزایش مشکلات اقشار محروم جامعه دامن می زند.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط حساس تمامی اقشار مردم و نهادهای اجرایی در برابر تصمیم و اقداماتی که انجام می دهند، مسوول هستند و باید با اتخاذ برنامه های اصولی و هدفمند فشار اقتصادی از دوش اقشار کم درآمد جامعه برداشته شود.
به گزارش ایرنا، استان سمنان چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.