ابوالفضل حسن بیگی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عزت ملت ایران به واسطه رشادت های جانانه در برابر توطئه دشمنان در چهار دهه گذشته بر هیچ کشور آزادیخواه جهان پوشیده نیست.
وی خاطرنشان کرد: آمریکا با تحریم های اقتصادی درصدد منزوی کردن ملت ایران است اما با وحدت همه جانبه مردم و مسوولان این توطئه ها راه به جایی نخواهد برد.
حسن بیگی تصریح کرد: استکبار جهانی در بخش های مختلف درصدد رخنه در جامعه ایران است که مردم باید با هوشیاری توطئه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آمریکا جنایتکار را خنثی کنند.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید با تقویت روحیه جهادی در بین نهادهای اجرایی برای شکوفایی اقتصادی و توسعه ایران اسلامی گام برداشت و تحریم ها فرصتی برای افزایش توان داخلی در کشور است.
حسن بیگی اضافه کرد: به یقین با تقویت توان داخلی، تحریم های گستاخانه استکبار جهانی بی اثر می ماند و به جز انزوای روزافزون در نظام جهانی، این تحریم ها هیچ منفعتی برای آمریکا ندارد.
وی بیان کرد: ایران اسلامی تنها در ماه های گذشته مورد هجمه و تحریم های اقتصادی آمریکا قرار نگرفته است و ملت ایران در 40 سال گذشته با وفاق ملی از مشکلات مختلف سربلند بیرون آمدند.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده در آینده نزدیک با توسعه روزافزون علمی و اقتصادی ملت ایران به شکست خود در قبال اتخاذ تحریم علیه کشورمان اعتراف می کند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.