به گزارش ایرنا، نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان با محوریت بزرگداشت استاد فقید میرزابابا مطهری نژاد پدر روابط عمومی ایران اهل شهرستان دامغان استان سمنان، شامگاه دوشنبه در تالار کانون پرورش فکری کودکان مرکز این استان برگزار شد.
در این نشست، موضوعاتی مانند مسوولیت اجتماعی در سازمان های دولتی، تاثیر مسوولیت اجتماعی بر برندسازی سازمانی، اهمیت حرفه ای گرایی در روابط عمومی از منظر استاد مطهری نژاد، ویژگی های مدیر برتر با نگاهی به زندگی استاد مطهری نژاد، و مسوولیت اجتماعی و روابط عمومی از سوی سخنرانان و استادان حوزه ارتباطات و حوزه روابط عمومی مطرح شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در این رویداد گفت: روابط عمومی باید از اوضاع سیاسی و اجتماعی کشور شناخت کافی داشته باشد.
سعید ناجی بیان کرد: روابط عمومی ها در کنار این شناخت در جهت رفع کاستی های سازمان مربوطه خود تلاش کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری سمنان گفت: روابط عمومی ها با ایجاد برقراری پیوند با جامعه زمینه کاهش دغدغه های حوزه اجرایی را فراهم کنند.
ناجی با اشاره به نقش اثرگذار روابط عمومی ها در جامعه و دستگاه ها، تصریح کرد: روابط عمومی ها تنها تنظیم کننده گزارش عملکرد دستگاه ها نیستند.
ناجی با اشاره به برخی از وظایف روابط عمومی ها، یادآور شد: روابط عمومی در ساختار سازمانی در کنار مدیران دستگاه ها به منظور ایجاد روابط بین مسوولان و جامعه است.
معاون استانداری سمنان اظهار داشت: باتوجه به سرعت تحولات گسترده در زمینه های مختلف در دنیای امروز که جامعه را دچار آشفتگی کرد، این مقوله نیازمند پیشتازی فعالان این حوزه از مسایل و تحول در جامعه است.
معاون استانداری سمنان گفت: کوتاهی روابط عمومی ها ناشی از فقدان اشرافیت آن ها به مسایل اجتماعی در جامعه است.
در این رویداد ضمن یادآوری زندگینامه زنده یاد میرزابابا مطهری نژاد، استاد روابط عمومی ایران که اهل دامغان بود، برخی خدمات این استاد در تقویت و جاافتادن مبانی روابط عمومی در کشور بازگو شد.
داود زارعیان استاد علوم ارتباطات و سید محمد ترابی استاد پیشکسوت رشته ادبیات فارسی دانشگاه علامه طباطبایی از سخنرانان این رویداد در سمنان بودند.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.